آراد برندینگ
خانه / تابلو سفال مینیاتوری / فروش تابلو سفال مینیاتوری با کیفیت

فروش تابلو سفال مینیاتوری با کیفیت

تابلو سفال مینیاتوری برگرفته از تابلو سفال معمولی و در ابعاد کوچکتر ساخته میشوند این نوع تابلو ها به راحتی و به دلیل جذابیتشان به فروش میرسند و هرچه با کیفیت تر باشند صاحب مشتری بیشتری نیز است.

تابلو سفال

تابلو سفال مینیاتوری

به هنر مدرن ساخت سفال که با علم در آمیخته شده و به صورت تابلو و با نقش های برجسته که خمیر مایه آن را خاک و آب تشکیل میدهد تابلو سفال می گویند.

تابلو سفال ها بسته به خاک و رنگ استفاده شده دارای کیفیت متفاوتی است که بسته به نوع آنها قیمتشان نیز دست خوش تغییر و تحول قرار میگیرد و هر چه نوع خاک و هنر مرغوب تر باشد، قیمتش نیز بالا تر خواهد بود.

تابلو سفال ها به جهت هنر و زحمتی که روی طرح داخلی و خارجیش به کار میرود در چینش دکور ساختمان و جلوه های بصری خانه تاثیر به سزایی دارد تا جایی که برخی کارشناسان دیزاین جهت رفع برخی نواقص ساخت، قرار دادن تابلو در مناطق مورد تایید را تجویز میکنند.
این نوع تابلو ها بسته به طرحی که روی آنها مصور میشود به نام های مختلف نامیده میشوند، که به چند نام اشاره میکنم:
• تابلو سفال فانتزی
تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال مینیاتوری
تابلو سفال هخامنشی

و چندین و چند طرح دیگر که شرکت ها پس از ساخت و طراحی اقدام به فروش تابلو سفال ها میکنند.

تابلو سفال مینیاتوری

تابلو سفال مینیاتوری با طرح و نقش های فراوان عرضه میگردد که در بازار با کیفیت های گوناگون عرضه میگردد. این طرح ها شامل طرح هتی سنتی مدرن کلاسیک و فانتزی و کودکانه میباشد که طراح با توجه به نیاز جامعه و بازار سنجی تابلو را طرح ریزی میکند .
تابلوی مینیاتوری همان طور ک از اسمش پیداست ابعاد کوچک تر از تابلو سفال های معمولی دارد و به موجب همین امر طراحی آن بسیار سخت تر خواهد بود باید از ابزار های ریز تر و استاد کاران زبده تری استفاده نمود .

نحوه یاد گیری این شغل

برای یاد گیری این حرفه ابتدا باید سفالگری را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و پس از شناخت گل و انواع پخت و دستگاه هتی پخت به ساخت آن بپردازید و پس از زبده شدن در این امر به طرح زدن روی تابلو سفال بپردازید‌
تابلو سفال تابلو فوق العاده باکیفیت است که در بازار به راحتی عرضه میگردد همچنین در این بین فروش تابلو سفال ماهی با کیفیت در رده های برتر میزان فروش قرار دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نیلوفر اصفهانی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123613402
آدرس کانال: naghshekhiyalco@
پست الکترونیکی: n.khiyal@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید تابلو سفال مینیاتوری نقش برجسته

تابلو سفال مینیاتوری اغلب به صورت طرح های نقش برجسته ساخته و تولید می شوند. …

آراد برندینگ