آراد برندینگ
خانه / تابلو سفال / مراکز پخش تابلو سفال ساده

مراکز پخش تابلو سفال ساده

به کلمه سفال ساده اکتفا نکنید، این سفال ها همچین هم ساده نیستند، اگر با دقت تماشای آن ها بپردازید متوجه خواهید شد، مراکز پخش تابلو سفال ساده در سراسر ایران در حال فعالیت هستند.

وقتی می گوییم تابلو سفال ساده بسیاری از کسانی که در این زمینه تجربه و اطلاعات زیادی ندارند تصورشان یکسان است، که یک تابلو بدون طرح و کار کردن زیادی بر روی تابلو را ارائه داده و آن را تابلویی ساده نامیده اند.

باید بگوییم چنین نیست، به این دلیل پسوند ساده را به آن ها داده ایم، که از سایر تابلوهای طرح دار کم کارترند، اما برخلاف آن ها از رنگ های متنوعی در این تابلو ها به کار برده می شود.

ابزار سازنده تابلو سفال

مراکز پخش تابلو سفال ساده

در گذشته از ابزارهای تیز برای کنده کاری های خود استفاده می کردند و با مرطوب کردن گل طرح هایی هر چند ساده ولی در عین حال زیبا را بوجود می آوردند.

امروزه با وجود طرح هایی که دیده می شود نمی توان گفت تنها با دست یا ابزاری تیز و محدود این تابلوهای بسیار قشنگ را به تولید و نمایش گذاشته شده اند، به طور حتم سفالگران این کار، دارای ابزاری خاص در زمینه کار خود هستند.

یادگیری ساخت تابلو سفال ساده

شاید قبل از آموزش تصور کنید کار بسیار راحت یا بسیار سختی است، باید گفت بستگی به استعداد دارد و تمرین هایی که انجام می دهند.

این کار را نمی توان زیاد سخت و یا دست پایین گرفت، هر کاری سختی خود را دارد که با تمرین های متعدد بسیار دست روان می شود.

تابلو سفال ساده لعابی

یکی دیگر از تابلوهای ساده و در عین حال زیبا، تابلوی سفال لعابی است که در آن از انواع رنگ ها که با هم خوانایی و سازگاری زیبایی را به اجرا می گذارند به کار برده شده است.

تنها چند رنگ قرمز، صورتی، سبز، قهوه ای را با مهارتی خاص در زمینه سفال لعابی در کنار یکدیگر به کار می برند.

مراکز پخش تابلو سفال ساده

مراکز پخش تابلو سفال ساده

تابلو سفال دارای خرید و فروش بسیاری است که در هر جایی مانند فرشگاه های بزرگ، نمایشگاه ها، سایت های آنلاین و بسیاری از راه های دیگری که در اطرافتان می توانید مشاهده کنید به خرید و فروش این تابلوها پرداخته اند و از آن سودهای بسیاری شده است.

مراکزی نیز وجود دارد که مسئولیت پخش تابلوهای سفالی ساده را به صورت مستقیم از تولید به مصرف در شهرهای مختلف به مراکز پخش تابلو سفال ساده نام برده شده در بالا را دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نیلوفر اصفهانی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123613402
آدرس کانال: naghshekhiyalco@
پست الکترونیکی: n.khiyal@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت تابلو سفالی صنایع دستی در مراکز تولیدی

قیمت تابلو سفالی صنایع دستی در مراکز تولیدی تعیین می شود. این محصولات در انواع متفاوتی هستند که با قیمت مشخص شده ای در دسترس خریداران قرار می گیرد. نرخ محصولات

آراد برندینگ