آراد برندینگ
خانه / تابلو سفال نقش برجسته / قیمت تابلوهای سفالی نقش برجسته در بازار تهران

قیمت تابلوهای سفالی نقش برجسته در بازار تهران

 قیمت تابلوهای سفالی نقش برجسته در بازار تهران، براساس اندازه و ابعاد معین می گردد.  به دلیل سنتی و زیبایی بیش از حد،  در کلیه مراکز خصوصی و عمومی به کار می رود.  قیمت آنها را می توان از صنایع دستی یا از سایت های اینترنتی به دست آورد. این گونه تابلو ها به دلیل تنوع زیاد، دارای فروش بیشتری می باشند.  ضمنا قیمت این کالا  متناسب با طرح آن متفاوت است و اگر اندازه، ابعاد و کیفیت این تابلو ها بیشتر باشد ارزش آن ها بیشتر است.

قیمت تابلوهای سفالی نقش برجسته در بازار تهران

انواع مدل های تابلوهای سفالی نقش برجسته موجود در بازار

انواع مدل های تابلوهای سفالی نقش برجسته موجود در بازارانواع مدل های تابلوهای سفالی نقش برجسته موجود در بازار فراوان است.  مدل های هخامنشی، سیمرغ، درویش، لیلی و مجنون از انواع تابلو های سفال نقش برجسته می باشند.  ضمنا طرح و نقش آنها بر گرفته از اجسام موجود در طبیعت است.

در حال حاضر ساخت این تابلو ها با روش کامپیوتری و با طرح های سه بعدی انجام می شود ولی روش های دیگری برای تولید وجود دارد.  کتیبه نقش برجسته نمونه ای از تابلو سفالی است که نام ائمه یا آیات قرآن در روی آن ذکر شده است.

فروشنده تابلوهای سفالی نقش برجسته ارزان قیمت در مشهد

فروشنده تابلوهای سفالی نقش برجسته ارزان قیمت در مشهددر مشهد کارگاه های مختلف وجود دارد که انواع تابلو سفال دیواری مدرن و سنتی را می سازند. برای خرید عمده، از روش اینترنتی استفاده می شود.  فروشنده تابلو های سفالی نقش برجسته ارزان قیمت در مشهد  گالری های هنری است. که به صورت جزئی اقدام به فروش می کنند.  با توجه به زیارتی بودن این شهر، بیشتر طرح ها در زمینه مذهبی بوده و به دلیل جنس مطلوب خاک، تابلو از استحکام بالایی برخوردار است.

خرید تابلو سفال از سایت های مجازی باعث می شود خریدار از تنوع طرح و ارتباط مستقیم با تولید کننده اگاهی پیدا کند و با هزینه کمتری کالای مورد نظر خود را خریداری نماید.

محبوب ترین طرح های تابلوهای سفالی نقش برجسته در ایران

محبوب ترین طرح های تابلوهای سفالی نقش برجسته در ایرانمحبوب ترین طرح های تابلوهای سفالی نقش برجسته در ایران، طرح مینیاتوری است که از هنر های تجسمی به شمار می رود.  دارای قدمتی بسیار زیاد است  این مدل خود شامل طرح های مینیاتوری آهو، سیمرغ، گل و فرشته می شود.  همه آنها نشان دهنده هنر های اصیل ایرانی هستند. در ضمن نقش ها در آنها تکراری و خسته کننده نیست. به  دلیل طرح سنتی،  رنگ و طبع گرمی که دارند محیط  زندگی را دلنشین می نمایند.

قیمت خرید انواع تابلوهای سفالی نقش برجسته در بازار تهران

قیمت خرید انواع تابلوهای سفالی نقش برجسته در بازار تهرانقیمت خرید انواع تابلو های سفالی نقش برجسته در بازار تهران به عوامل زیادی از قبیل کیفیت، جنس سفال،  شکل طرح ، پیچیدگی و سایز تابلو دارد. در تهران بهترین روش برای خرید، مراجعه به گالری ها، نمایندهای فروش معتبر و مراکز اینترنتی است.

لازم به ذکر است که نوع گل به کار رفته، جنس رنگ، اصالت نقوش و شکل ظاهری طرح در قیمت سفال نقش برجسته تاثیر بسزایی دارد، در بازار برخی از نمونه ها چینی است که کیفیت مناسبی ندارند و در مجاورت با محیط گرم دچار ترک خوردگی می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نیلوفر اصفهانی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123613402
آدرس کانال: naghshekhiyalco@
پست الکترونیکی: n.khiyal@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت تابلو سفال رنگی نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته جزء آثار هنری پرفروش است. این مدل تابلوها اگر به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

آراد برندینگ