آراد برندینگ
خانه / تابلو سفال / مرکز خرید تابلو سفال

مرکز خرید تابلو سفال

خرید تابلو سفال باید به مراکز فروش و یا سایت‌های اینترنتی سری زد تا بتوان محصولی با کیفیت و زیبا را خریداری کرد. برای خرید تابلو سفال باید فاکتورهایی را در نظر گرفت که به خریدی موفق کمک می‌کند و باعث می‌شود تابلوی خریداری شده علاوه بر زیبایی، کیفیت نیز داشته و مناسب با محیط و محل نصب باشد تا زیبایی‌اش چند برابر شود.

تابلو سفال

خرید تابلو سفال

تابلو سفال هنری است که کاملا کار دست می‌باشد و با ظرافت و دقت بسیاری بدست می‌آید.

مواد اولیه و ابتدایی که از آن استفاده می‌شود تنها گل است و دست انسان که با دقت، ذوق، سلیقه و حوصله طرح و نقش‌هایی را روی آن پیاده کرده و سپس به کوره می‌فرستند تا خشک شود؛ بعد از زمان خشک شدن اگر ابعاد تابلو کوچک باشد که هیچ اما اگر بزرگ‌تر باشد باید قطعات کوچک ساخته شده‌ی گلی را کنار هم قرار داد تا نتیجه فوق‌العاده‌اش را ببینید.

با کنار هم قرار دادن مربع‌های کوچک گلی که هرکدام حامل طرحی هستند، نقشی بزرگ و تابلویی بسیار زیبا خلق می‌شود.

خرید تابلو سفال

خرید تابلو سفال را می‌توان از روش‌های زیر انجام داد.

  • مراکز فروش تابلو سفال
  • سایت‌های فروش اینترنتی
  • مراجعه به نمایشگاه و گالری‌های تابلو

با انتخاب هریک از این روش‌ها شما می‌توانید تابلویی فوق‌العاده زیبا را داشته باشد که مکان شما را زینت می‌بخشد و هنری است دلنواز.

برای خرید تابلو سفال با قیمت مناسب باید به کارگاه‌های ساخت و یا مراکز فروش بی‌واسطه مراجعه کنید تا خریدی مستقیم داشته باشد و بتوانید با صرف هزینه کمتر از این هنر بهره ببرید.

تابلو سفال دارای طرح‌های برجسته و مناسب برای اماکن متفاوت می‌باشد، شما می‌توانید از تابلوها و طرح‌های سفال برای دیوار‌های منازل و یا هتل‌ها استفاده کنید و به نسبت مکانی که دارید طرح و ابعاد آنرا تغییر دهید.

گاهی برخی افراد فقط برای این‌که این تابلوی هنری را داشته باشند فقط قطعه‌ی کوچکی را سفارش داده و خریداری می‌کنند.

مصارف تابلو سفال

خرید تابلو سفال

تابلو سفالی هنری است مفهومی و قدیمی؛ انسان از قدیم‌‌الایام با گل کار کرده و از آن ظرف و ظروف و وسایل تزئینی ساخته است تا امروز که به تابلوهای بسیار زیبای سفالی رسیده است.

افراد هنرمند با ابزار کمی که در اختیار دارند و بیشتر با دخالت دست طرح‌هایی را روی گل پیاده می‌کنند که بسیار چشم‌نواز می‌باشد.

گاهی کارهای سفالی را در ابعادی می‌سازند که می‌تواند یک دیوار کامل از یک محیط را بپوشاند و زیبایی آن را چندین برابر کند، مثل دیوار لابی هتل، مراکز فرهنگی، ساختمان‌ها و…

هنر تابلو سفال هنری است بسیار پرطرفدار و که متقاضیان زیادی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نیلوفر اصفهانی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123613402
آدرس کانال: naghshekhiyalco@
پست الکترونیکی: n.khiyal@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

مراکز پخش تابلو سفال ساده

مراکز پخش تابلو سفال ساده

به کلمه سفال ساده اکتفا نکنید، این سفال ها همچین هم ساده نیستند، اگر با …

آراد برندینگ