آراد برندینگ
خانه / تابلو سفال / پخش تابلو سفال رنگی درجه یک

پخش تابلو سفال رنگی درجه یک

خوشحالیم که اولین نمایندگی پخش تابلو سفال رنگی درجه یک را در ایران را داریم، پخش تابلو سفال ما به صورت خرده و عمده در رنگ های شاد و متنوعی به تمامی شهرهای ایران است.

برای زیبایی بیشتر در کار خود از رنگ های مختلفی کمک گرفته ایم که کار تابلوهای سفال ما را دو چندان زیباتر کرده است، نمایندگی های بسیاری در شهرهای مختلف تاسیس شده که کار پخش تابلو را به صورت خرده و عمده به  دست خریداران می رسانند.

قیمت تابلو سفال رنگی

تابلو سفال رنگی

تابلوهای زیادی در بازار وجود دارد که شاید از نظر برخی شکل و شمایل یکسانی دارند زیرا برخی در این زمینه تجربه کافی ندارند، و وقتی قیمت را از ما جویا می شوند با تعجب می گویند فقط رنگ آن ها در تابلوها متفاوت است.

در حال که نوع رنگ و رنگ آمیزی و ظرافت کاری که در رنگ زدن تابلو سفال ها به کار گرفته می شود را در نظر نمی گیرند، قیمت تابلو سفال رنگی نسبت به سایر تابلو سفال ها بیشتر است.

تابلو سفال برجسته رنگی

در مباحث بسیاری اشاره کرده ایم که ظرافت در انواع تابلوهای سفال با دقت زیادی همراه است، مخصوصا اگر بخواهیم تابلو سفال برجسته یا خطی را رنگ آمیزی کنیم، باید تمام دقت خود را به کار بگیریم تا رنگ به اطراف پخش نشود.

انواع تابلو سفال رنگی درجه یک

تابلو سفال رنگی

تابلو های زیادی برای زیبایی دیوار های روبرویمان وجود دارد که می توانیم از هر کدام با توجه به سلیقه و شرایط محیطی انتخاب کرد.

انواع تابلو ها نظیر تابلو سفال، تابلو فرش، تابلو نقاشی و غیره هستند که تابلوهای سفال درجع یک مد نظر ماست.

به انواع تابلو سفال زیبا در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تابلو سفال طرح خطی
تابلو سفال سنتی
تابلو سفال های پازلی
تابلو سفال های کتیبه ای
تابلو سفال با قاب چوبی
پخش تابلو سفال رنگی

هر کدام از تابلو ها دارای تنوعی خاص در نوبه خود هستند، زیبایی برای همه ما مهم است و شاید بسیاری پیدا شوند که حاضر به هزینه های گزافی در تخریب و تعمیر منازل و دیوارهای اطراف ساختمان ها انجام دهند، ما با طراحی انواع تابلو سفال با قیمتی مناسب کار شما را راحت تر کرده ایم.

تابلوهای سفالی را از ما بخواهید به صورت عمده و خرده به درب منزلتان ارسال خواهیم کرد، تنها کافیست ارتباط را برقرار کنید و سفارشات لازمه را به ما اعلام کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نیلوفر اصفهانی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123613402
آدرس کانال: naghshekhiyalco@
پست الکترونیکی: n.khiyal@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت تابلو سفالی صنایع دستی در مراکز تولیدی

قیمت تابلو سفالی صنایع دستی در مراکز تولیدی تعیین می شود. این محصولات در انواع متفاوتی هستند که با قیمت مشخص شده ای در دسترس خریداران قرار می گیرد. نرخ محصولات

آراد برندینگ