آراد برندینگ
خانه / تابلو سفال / خرید تابلو سفالی برجسته قزوین در جدید ترین طرح ها

خرید تابلو سفالی برجسته قزوین در جدید ترین طرح ها

تابلو سفالی یکی از هنرهای تزئیناتی است که در همه ساختمان ها می توان از آن استفاده نمود. تولید آن نیز در مناطق مختلفی از کشور وجود دارد مانند قزوین که در کارگاه های آن انواع مدل ها و نقش های مختلف آن را تولید و در دیگر شهر های کشور عرضه می کند. خرید تابلو سفالی برجسته قزوین در مراکز فروش آن در دیگر شهر ها  و در نمایشگاه آن نیز به فروش می رسد.

خرید تابلو سفالی برجسته قزوین در جدید ترین طرح ها

جدید ترین مدل های تابلو سفالی برجسته قزوین

جدید ترین مدل های تابلو سفالی برجسته قزوین جدیدترین مدل های تابلو سفالی برجسته قزوین در اشکال مختلف وارد بازارهای کشور شده و نقوش سفال نقش برجسته که با مدل های سنتی و مینیاتوری و مدرن در هم آمیخته شده اند و مدل های جدیدی در ابعاد مختلف نوآوری و طراحی شده است. طراحی و رنگ های این تابلوها خاص و جذاب می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد نمود. خرید و فروش این مدل ها بسیار زیاد و همچنین طرفداران زیادی دارد.

فروش ویژه انواع مدل های تابلو سفالی برجسته قزوین

فروش ویژه انواع مدل های تابلو سفالی برجسته قزوین فروش ویژه انواع مدل های تابلو سفالی برجسته  قزوین در تولیدی ها است که انواع این تابلو دست ساز با ویژگی های منحصر به فرد جهت نمای داخل و خارج ساختمان؛ رستوران؛ تالار؛ کافی شاپ و غیره عرضه می شود. انواع کتیبه سفال برجسته و سه بعدی با تصاویر مختلف و حتی به صورت سفارشی در هر طرحی به دلخواه مشتری تولید و به دست مشتری می رسد؛ و به علت بدون واسطه بودن آن قیمت های مناسبی نیز دارند.

مراکز فروش تابلو سفالی برجسته قزوین در تهران

مراکز فروش تابلو سفالی برجسته قزوین در تهرانمراکز فروش تابلوهای سفالی برجسته قزوین در تهران نسبت به دیگر شهرها بیشترین فروشگاه ها را دارد. تابلو نقش برجسته در تهران در نمایندگی های فروش آن عرضه می شود. این نمایندگی ها علاوه بر فروش مشاوره؛ گرفتن سفارش؛ تبلیغات؛ پشتبیانی و نصب تابلو را در محل بر عهده دارند. تهران به دلیل موقعیت تجاری اقتصادی که دارد؛ بیشترین نمایندگی ها و دفاتر فروش از برندهای مختلف در این شهر مشغول به کار خرید و فروش هستند. این دفاتر فروش و نماینده گالری تابلو سفال نیز دارند و بورس مدل ها را به جهت انتخاب بهتر مشتری به نمایش می گذارند.

خرید تابلو سفالی برجسته قزوین در بهترین مدل ها به قیمت تولیدی

خرید تابلو سفالی برجسته قزوین در بهترین مدل ها به قیمت تولیدیخرید تابلو سفالی برجسته ی قزوین در بهترین مدل ها به قیمت تولیدی در برخی مراکز فروش در بهترین مدل ها عرضه می شود. تابلو سفال نقش برجسته و کتیبه نقش برجسته لعاب شده و معرق شده قزوین از جمله نمونه های این تابلوها است. از جمله مدل های قرآن؛ شکوفه؛ حوض ماهی؛ گل؛ طرح شهرزاد و غیره در مراکز فروش مستقیم به قیمت تولیدی عرضه می شود. برخی مواقع نیز جهت تبلیغات محصول خود و شهرت یافتن آن؛ با قیمت مناسب به فروش می رسانند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نیلوفر اصفهانی زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123613402
آدرس کانال: naghshekhiyalco@
پست الکترونیکی: n.khiyal@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

مراکز پخش تابلو سفال ساده

مراکز پخش تابلو سفال ساده

به کلمه سفال ساده اکتفا نکنید، این سفال ها همچین هم ساده نیستند، اگر با …

دیدگاهتان را بنویسید

آراد برندینگ